Klantenservice

Klantenservice

 

Retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (docx), maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Gratis retourneren
Indien u (een gedeelte van) uw bestelling wenst te retourneren, dan kunt u gebruik maken van dit retourformulier. Indien uw aanvraag is goedgekeurd (d.w.z. de zichttermijn van 14 dagen niet is overschreden) dan ontvangt u van ons per e-mail een retoureticket waarmee u de zending gratis kunt retourneren via een DPD parcelshop bij u in de buurt. Het aankoopbedrag zal tezamen met de eventueel betaalde verzendkosten zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding aan u terug worden overgemaakt. U kunt in plaats van de voorgaande procedure ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping. 
Retouradres: 
BestelEasy.nl B.V.
Singaporestraat 71, 3047 BE Rotterdam

Garanties

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie. Ook is de garantieduur afhankelijk van de fabrikant. Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het artikel.

Verzending & Bezorging

Onze pakketten worden door UPS Pakketservice, DHL Parcel en Post.nl bezorgd.
Verzendkosten
De verzendkosten binnen Nederland neemt BestelEasy.nl geheel op eigen rekening.
Levertijden
Indien u op werkdagen vóór 17:00 uur bestelt en betaalt met iDeal, Creditcard, PayPal of achteraf betalen met Billink Factuur, dan wordt uw order (mits op voorraad) nog dezelfde werkdag naar u verstuurd. Uw pakket wordt dan binnen 1-3 werkdagen bij u thuis of een door u opgegeven ophaalpunt afgeleverd. Mocht (een gedeelte van) uw bestelling niet op voorraad zijn, dan wordt uw order over het algemeen binnen twee werkdagen verstuurd. Indien producten een lange(re) levertijd hebben, dan staat dit op de productpagina als zodanig aangegeven en/of wordt u daar per e-mail over geïnformeerd. Wij verzenden een bestelling in principe niet in delen als producten een verschillende levertijd kennen. Uw bestelling wordt verstuurd zodra alle producten voorradig zijn, tenzij een of meerdere producten een dermate lange levertijd hebben dat het niet redelijk is om daarop te wachten. In dat geval wordt u hierover geïnformeerd.
Bent u niet thuis?
Indien u niet thuis bent en uw buren niet aanwezig zijn bij het aanbieden van uw zending, dan levert de bezorger het pakket af bij het dichtstbijzijnde UPS ophaalpunt (Pickup parcelshop). Na 8 dagen wordt het pakket automatisch geretourneerd.

Klachten

Heeft u een klacht over onze producten, uw bestelling of onze dienstverlening?, laat het ons dan ook weten. Wij luisteren graag naar u en zoeken naar een passende oplossing. Neem contact op via klachten@besteleasy.nl, u ontvangt dan binnen 1-2 werkdagen een bericht van ons.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
 
BestelEasy.nl B.V.
Singaporestraat 71, 3047 BE Rotterdam
085-4019177 (Bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur)
info@besteleasy.nl
KVK-nr: 61976091
BTW-nr: NL 854575455 B01

Betaalmethodes

Voor onze online betalingen maken wij gebruik van een payment provider. Een payment provider is een partij die het mogelijk maakt om online betalingen te kunnen ontvangen en te kunnen verwerken. Deze partij is voor ons Pay.nl. Pay.nl zorgt ervoor dat u een betaling maakt aan ons. Wij berekenen geen extra kosten voor het gebruik van onze betaalmethodes
IDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen vanaf een nederlandse bankrekening. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDeal, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
BANCONTACT / MISTERCASH
Bancontact / MisterCash is een bank betaalmethode uit en voor België, waarmee uw klanten via hun eigen vertrouwde bankomgeving betalen. U kunt Mister Cash zien als het iDEAL van België. Het is een erg populaire betaalmethode en dus zeer geschikt voor iedere ondernemer met klanten in België.
GIROPAY
De online betaalmethode Giropay is erg populair bij de Duitse consument en daarmee ideaal als u zich met uw webshop op Duitsland richt. Het betaalproces lijkt veel op dat van iDEAL. Het is veilig en vertrouwd en verloopt volledig via de internetbankieromgeving van de consument.
MYBANK
Via de betaalmethode MyBank kunnen consumenten uit diverse Europese landen via internetbankieren een betaling uitvoeren. Het betaalproces heeft veel weg van het in Nederland gebruikte iDEAL, alleen dan op Europees niveau. MyBank is al beschikbaar vanaf het Pioneer pakket.
SOFORTBANKING
Sofortbanking is een Europees bankonafhankelijk systeem en is vooral populair in Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Klanten betalen vanuit een eigen vertrouwde bankomgeving en de betalingen zijn gegarandeerd. Richt u zich op de Europese markt? Dan is Sofortbanking een onmisbare betaaloptie.
ACHTERAF BETALEN met BILLINK
Bijna een derde van de consumenten geeft aan het liefst achteraf te willen betalen. Nadat de klant voor de gewenste betaalmethode heeft gekozen, treed er een uitgebreid toetsingsproces in werking, waarna het betaalrisico van de Merchant wordt overgenomen. Wanneer een klant niet door deze toetsing komt, kan deze via een van de andere betaalmethoden alsnog afrekenen.
PAYPAL
Wereldwijd is PayPal een populaire en veelgebruikte manier van online betalen. Via een persoonlijk en gratis account, kunnen consumenten hun online aankopen direct betalen via creditcard, bankoverschrijving of het PayPal-saldo.